Rozawxz birşey sormak istiyorum. 32. Haftada çalışamaz raporu aldığımda doğumum ocak ayında olucak.doğum parası doğumdan sonra yatıyor diye biliyorum. Ama aklıma takılan birşey var yatan doğum parası doğumdan sonra 4 aylık ücret mi olcak? Yoksa 32 den ocak ayına kadar olan ücretmi?