yzcpnr Selam kızlar... 3 gündür çarpıntı ve nefes darlığından ölmek üzereyim 😔 27. haftaya yeni geldik daha 140 ı bile buluyor nabzım 80 oldugunda bile dayanamıycak duruma geldim. Doktora gitmeme gerek var mı ne yapmalıyım bilemiyorum 😔😔😔
Tgce16 yzcpnr dün doktoruma söyledim aynıdurumu ama benim sık olmuyor hemen kardiyoloji doktoruna gözükmemi söyledi, geçmiş olsun
Kuubra yzcpnr canim bi görün doktora istersen. Carpinti bilinen bisey hamilelikte aslinda bende de oluyor. Kalp doktoruna gidecegim bende
Esil35 yzcpnr kan degerlerine baktirdin mi kansizlik yuksek oldugunda boyle bi sorun gorulebiliyormus
Esuyum38 yzcpnr bende de çok oluyordu kardiyolojiye gittim ekg vs çektirdim çarpıntı için ilaç veririm ama bebeğe geçer bilginiz olsun dedi bende almadım ilacı çarpıntı olduğu zamanlar yattım dinlendim öylelikle geçti gibi şimdi 35.haftadayım daha az
yzcpnr Kuubra bende az az oluyordu normal geliyordu ama hiç iş yapamıyor gibiyim birkaç gündür sanki birşeyden korkmuş gibi kalbim çarpıyor en ufak hareketimde 🤷♀️
Esuyum38 yzcpnr çok size zarar verecek şekildeyse baya nefesiniz kesilecek gibi oluyorsa tabiki tedavi olun ama ben idare ettim bebeğide sıkıntıya sokmadan umarım sizinde öyle olur