Duchess benim normalde de işk uyandığımda basamama durumum vardı canım.Gece yatay pozisyonda ve uyur halde olduğumuz için kan dolaşımı ona göre hal alıyor.Uyandığında önce yatakta esne gerin ve otur beynin uyandığını bi anlasın sonra akalarını salla ama basma yataktan aşağı salla bi kan gitsin 3 5 dk sonra kalk.Geçiyor o zaman.