Ilkyaz Can'ım ben 15 şubatta sezeryan ile dogum yaptım . BaZI nedenlerden dolayı 39.haftada sezeryan olma kararını aldık doktorumla . Ve en son 38.haftada gittim doktora hic bir sorun yoktu . Doktordan geldıkten 2gün sonra karnımda sancı basladı 3 gece aynı saatte şiddetli sancı çektim ve ben bunu yalancı dogum sancısı zannettım 😀 39.hafta gelip ameliyata aldılar ve 3cm açılmam olduğunu AYRICA sezeryan kararı almayıp normal diye diktirilseydım her an her yerde doğurucakmışım 😀 Yani ben anlayamadım Can'ım o şiddetli Ağrı'ları bilemedim 😩 Belimden rahatsızlığım olmasaydı kesinlikle normal düşünüyordum ama olmadı ,nasip kısmet 🙏🏻 çok şükür şu an kızım da bende iyiyim 😍😘