ayserseray gecms olsun doktora gittiniz mi? Rengi yoğunluğu ne olursa olsun kanama olduğu müddetçe dikkate alınmalı evet ilk aylarda yerleşme kanaması oluyor deniliyor
Benim riskim vardı progestan aldım şimdilerde kanama alanı durmus bir skntm yok cok sükür. endişelenmekte haklısınız doktorunuz belki progestan yazacak igne verecek belki ayaklarınızı uzatıp dinlenin siz yine de çok iş yapmayın