BirVeraAnnesi35 Tashasret Dodo markalı ateş ölçer aldım geçen hafta baya bi oynadım 😂bozulmadıysa gayet iyidir benim için 😂 trendyol 190 a satıyordu ben n11 den 70 e falan aldım
Dilaozdmrdila Ben braun un ateş ölçerini aldım e bebekde indirimdeydi 377 liraya iç ateşide ölçtüğü için
Dilaozdmrdila Tashasret yani siz bilirsiniz benim ilk çoçuk olduğu için iç ateşlenme olupda fark etmezsem diye aldım deneyimli olsaydım biraz daha uygun birşey bakardım belki
Fadimega Saba marka ateş ölçeri tavsiye edebilirim hastahanelerde de kullanılan bir marka ve 3 yıldır hiçbir sorun yaşamadık :)
Tashasret Fadimega https://www.e-minico.com/saba-temassiz-kizil-otesi-ates-olcer-u-53839.html bu mu ?