Nrgl_yksl09
Cuma günü randevumda doktorum su fazlalığı var dedi nst de rahimde kasılma çıktı düşük önleyici ilaç vermişti kullanıyorum fakat bugün yarım saatte bir rahmime doğru kasılma hissediyorum suyum ve kanama yok ama kasılma çok doğum başlıyor mu acaba