Dilara23 canım ben yakın bir akrabamız kadın doğumcu ona anlattım sorunu ilerde bebekte gelişim geriliği yada tansiyon olabileceğini gösterir dedi ama olmakta zorunda değil dedi.coraspirini iç sen riski azaltır dedi. Peki geçmezse bebeğin anne karnında ölüm riski var mı dedim sadece dusuk kılolu doğar dedı🙏🏻