Sirincili komşu geldi kapıya sordu doğum yaptı mı, amca hala teyze dayı rutin aradı, arkadaşlarım neredeyse her gün yazdı sordu, ben yoruldum. 38 den sonra başladılar. Benim oğlum da nazlı çıktı. 40+2 de (40+1 de gittim doktor daha gelecek gibi durmuyor bir hafta daha bekleyelim demişti oysa ve 41+1 de gelmezse suni ya da sezeryan olacaktım) geldi hamdolsun. Ama o gelene kadar herkes beni sora Sora sora deli etmisti. Sizi çok iyi anlıyorum. Dıdısının dıdısı bile merak ediyor yorum yapıyor. Ve çocuk gelmedikce insanı daha çok strese sokuyor bu durum malesef. Bir dahakine herkese iki hafta geriden söyleyeceğim 😬
Artık şakaya vurup: gelir heralde, bugüne kadar kimse içerde sürekli kalan bebek görmemiştir. Diyordum.