Dilber63 Selam kızlar suan 25+3haftalık gebeyım ve sabah uyandıgımdan bellı kalbım cok kotu agrıyo batıyo nefes alırken bıle bebegın hareketlerıde var ama sabahtan bellı hıc durmadı neden acaba bılgısı olan varmı 😞😞
Ozgehasan Dilber63 👶o haftalarda bebek yukarı çıkarmış gogsunun tam arası dimi bende de olmuştu hemşire me sordum kambur durma dik durmaya çalış demişti☺
Dilber63 Ozgehasan aynn kuzum ya ılk defa bu sabah oldu yataktan kalkamadım Cok zor nefes alıyorum batıyo sankı kalbıme ıgne Ilk kızımda bole olmadım buyukler derdı 2ncıdı ılkını aratır dıye dogru vala 🙃
Yarenimin Ben 24+ 2 yim hala göbek deliğimin biraz altında hissediyorum daha yukarı çıkmadı sanırım. Korkuyorum bende aksilik mi var?