Gzmsydr şimdi sana kafana takma, düşünme vs. Diyemeyeceğim çünkü bende senin gibiydim sürekli ağlıyordum olmayacak mı acaba diye eşimle her ilişkiye girdikten sonra acaba bu sefer olacak mı diye heyecanlanıyordum. Seni o kadar iyi anlıyorum ki.. Hamile kaldığımı öğrendikten sonra bunun tamamen psikolojik bir durum olduğunu anladım çünkü 6. Ay benim için son aydı tedaviye başlayacaktım o son ay kendimi doğal yollardan olmayacağına o kadar inandırmışım ki sürekli aşılama tedavisi, tüp bebek tedavisi bunları araştırıyordum kafam sürekli bunlara meşguldü, eşimle 2 günde bir ilişkiye girmemeye başladım nasıl olsa tedavi olacağım diye o ay eşimle birlikteliklerimiz bile görev olarak değil zevk olarak yaşanmaya başladı... yani tamamen kafamdan attım ve o ay hamile kaldım.