Gozdemalgac
Kızlar anakucağı alan var mı? Ben yatak olanlardan istiyorum çünkü mobilya aldım 4-5 aylıkken yatağına alıştıracağım o süre içinde yatak odasında bizimle yatabilsin istiyorum. E bebeğin kendi markasının var ama hiç beğenmedik başka marka alan var mı?
Ayse2161
Ben de araştırıyorum burda bekleyeyim
Gozdemalgac
Ya yatak olanlar 500 tl civarında ama malzemesi kötü. Chicco baby var ama 1500 tl civarı. Ama 6 qy değil 3 yaşa kadar kullanılıyormuş onlarda. Bilemedim🤦🏻♀️