Nilduenilun BeyzaNur_34_53 Sordum evet , kemik ağrılarımı doğuma yaklaştığım için olduğunu normal olduğumu söyledi ishal olarakta doğuma hazırlık için hormonal olduğunu söyledi,çatı muayenemi haftaya olcam bakıcaz artık
BeyzaNur_34_53 Nilduenilun Ay Allah kolaylıkla nasip etsin 🤲🏻 Çatı muayenemi ben de oldum 2 gün önce uygun dedi ama bakalım
Nurlella BeyzaNur_34_53 canım bende 37+3 bir iki gündür benimde o şekilde ve karın ağrısı da yasadım nstde ufak sancılar çıktı ama ishalin bununla ilgisi varmı bende bilmiyorum
BeyzaNur_34_53 Nurlella Ya benim nst mde hiç sancı yok🥴 suyum gelir de sancım olmaz suni sancı verilir diye çok korkuyorum
Kadriye1 30 haftalık hamileyim ve hamile kalmadan önce bir ishal oldum hala ishalim doktor bişey demiyor endiselenmelimiyim?
Elif_murat minnakdeniz canım o salgın yaa, iki akiam önce bende post açtım. İshal mide bulantım falan vardı. Çoğu kişide de olmuş. Haftamız erke daha korkma inşallah. Salgından kaynaklı olabiliyor bol bol su iç
minnakdeniz Elif_murat evet canım salgın var sanırım, dün doktora gittim çünkü benim ishal kabıza döndü ve sonrasında hemoroid oluştu dikkat et sonrasına berbat bir şeymiş bu hemoroid.
BeyzaNur_34_53 Elif_murat Nurlella minnakdeniz Ay inanır mısınız benim de geçti ve kabıza döndü. Dediğiniz gibi aynen😱