Ruhsuz Biraz zaman geçmiş ama yazayım. Babamın oksapar iğnelerini ben yapıyorum doktor yazdığında. Göbekten de koldan da çok kez yaptım, hiç sıkıntı olmadı. Önemli olan yumuşak yani yağ doku bulman, iki parmağının arasında hafifçe sıkman ve enjeksiyon bitmeden bırakmaman. İğne içinde hava olmayacak ve dik girecek. Enjeksiyon da çok hızlı olmayacak. İğneyi çıkarıp biraz pamuk bastırmak yeterli, ovalamaya gerek yok.