Kbzc Arkadaşlar Adana da doktor hastane önerisi alabilir miyim 11. haftam hala doktora karar veremedim🙈
Ayse_Gul Kbzc canım Adana’da oturuyorum ama Mersin’de gidiyorum doktora burda ortadoğuda filiz kaviseçen diye bi doktor var herkes onu çok övüyordu bi git istersen
Deletedmom00170 Kbzc Canım Şehir hastanesindeki Sefa Arlier Beyfendiye iyi doktor dediler bende gideceğim ona🤗
Badevehande Medline hastanesi güzel ama bi tık pahalı gelebilir metro hastanesi güzel muayene ücreti 80 tl ortalama ben Gül Demirtaş bakınıyorum biraz yoğun ama çoğu doktor güzel hastanede
Kbzc Bende ilk detaylı muayaneme ortadoğuya gittim hicran giriş aslında memnun da kaldım ama doğum odaları hakkında pis olduğunu duydum
Kbzc Buradaki personeller genelde ona doğum yaptırıyor hepsi memnun. Bende sorularım olduğunda yanına gidiyorum ilgisi güzel.