Amniyosentez Erkek bebeğim için eşimin ismini koymak istiyorum. Ama yaşayan bi yakının ismini koymak iyi değil diyorlar eşinin ismini bebeğine veren varmı? Sakıncası var mı?
Cerenyrt Amniyosentez hurafe bunlar boşver... okadar çok koca karı inancımı varki 🤨 gereksiz saçma kısıtlamalar.. geçen kayınvalidemde bana diyorki doğum yaptıkdan sonra eve regl olan gelemez. Dedim kimse gelmesin ozaman etrafımda pek yaşlı menopoza girmiş pek yok 😂😂 tuhafff.. gönlünüzden geliyorsa koyun gitsin..
Zade Amniyosentez Yok canım niye kötü olsun :) Bana da ölmüş birinin ismini koymak sakıncalı geliyor kaderleri benzer derler 🤷🏼♀️ ama insanımız birini kaybedince hemen ismini yeni doğan çocuğa koyuyor bilemedim
Nur0653 Amniyosentez ne gibi sakıncası olacak ki kayınpeder ismi koyunca oluyor da eş ismimi olmayacak 🙄 siz istiyorsanız koyun başkasının fikrini sormayın çünkü herkesin bir fikri var beğendiremessiniz
saka36 Ne gibi bir sakıncası olabilirmiş ki😬 dedenin adı konuluyur ama. Şahsen ben erkekse cinsiyeti eşimin adını koyacağım
Amniyosentez saka36 ya bende çok aşırı istiyorum ama korkuyorum yakınlarım yaşıyorken koymak iyi değil diyorlar😔
Snmm41 Amniyosentez ölenin ismini koymak iyi değil derler bunu duydum da yaşayan niye iyi olmasın milleti dinleme icinden öyle geliyorsa koy
Hllswm Cerenyrt regl olan değil de o an için regl olan gelmez bizdede öyledir sebebi de gusül abdestsiz bebeğe dokunulmasın diye
[silindi] Amniyosentez bir şey olmaz ama biraz garip bence. Çünkü aynı evin içinde iki kişinin ayni ismi olması seslenirken biraz güç olur diye düşünüyorum ileride.
Hikmet80 Amniyosentez selamlar Bizim bir ay sonra olacak oğlumuz inşallah Eşimin adının yanına bir tane de benim istedğim isim oldu Ömer Berat❤️ Koy tabi kim me karışır ki😋
Deletedmom00170 Amniyosentez aman takma ya Sen koy gitsin Eşinin ismini düşünsene 1 isim söylüyorsun 2 si ordan efendim diyor ne güzel ya🤗