Htcglgnaksy Kızlar 14+2 günlüğüz. Doktorum en başından itibaren kesinlikle yememem gerektiğini ilerleyen zamanlarda gebelik şekeri yaptığını söyledi kan ilacı kullanmaktansa sabahları bir kaşık tüketmek iyi değil midir var mı kullanan ?
Feyzaselh Htcglgnaksy ben kızımda başka bi pekmez yemiştim. Ama adını unuttum. Kara üzümdü galiba. Kan değerlerim çok düşüktü düzeldi
Nilveannesi10 Htcglgnaksy şeker yüklemesinde 50 mg şeker içiyoruz da şekerimiz fırlıyor şekeri olan insanlar da. Eğer keçiboynuzu pekmezi yersen allah korusun sana ve bebegine bir şey olur. 50 mg nin kaç katı şeker içeriyor pekmezler