Gulzade 23 haftalık hamileyim diş ağrım var iki gündür ve çok kötüyüm.. 23 yaşındayım ve hic diş ağrısı cektigimi hatırlamıyorum.. o kadarda bakımlar yaparımm.. aranızda varmı benim gibi. Evde neler yaptınız geçmesi için
yagmurkar Gulzade colgate hassasiyete pro çözüm diye bir macunu var , bunu ve yumuşak uçlu siyah fırçalardan alıp bir iki gün bunjnla fırçala derim.. çok işe yarıyor ..hamilelikten dolayı hassasiyetten ağrı yaşıyor olabilirsin
Kevser_29 Gulzade ben de oyle 3 kere falan yasadim cok kotu dislerin kanayana kadar fırçala 3 dk 4 dk bana cok iyi geliyodu
Basakk Gulzade Bende tam böyle bi başlık acicaktim😰32+3 haftalık hamileyken dis doktorumla görüştüm ama yanaşmıyor ne yapicam bilmiyorum 🤷♀️
Bilgin Gulzade lısterıne le çalkala agzini her yemek sonrasi bana cok iyi geliyor soguk suylada calkala
Naghansuel 5. Aydan sonra Her işlemi yaptırabiliyorsun bence doktorunla görüş izin kağıdı yazsın yaptırabilir diye ne işlem gerekiyorsa git dişçiye yaptır son haftaya kadar geçici çözümlerle idare edemezsin
Gulzade Naghansuel konustm doktoruml yaptirBilirim iznim var ama ne çürük var ne de kanal tedavisini gerektiricek bisey temiz yani uykumda istemsiz dişlerimi sktığımı sordu ama hic hatırlamıyorum
Gulzade Basakk senin gec kalınmış sanırım benm hic biseyim çıkmadı gittim doktora hamilelikten gelen bisey oldgunu soyledi
Poncikveannesi Karanfil koy canım benim dişim apse yaptı haliyle doktor hiç bişey yapamayız dedi inan karanfille geçirdim apseyi
Basakk Poncikveannesi Karanfil yağıyla ilgili bi bilginiz var mi.Bende onu duymuştum bi zararı olmaz sanırım onunda
Poncikveannesi Basakk evet bana doktor direk karanfil diyince ben ona odaklandım ama daha tecrübeli arkadaşlarım karanfil yağı da iyi geliyo dedi ben karanfil yağının ne kadar karanfilden olduğuna emin olamadığım için karanfille geçirdim
122848569 Karanfil yağı deneyin ilk hamileliğimi onunla bitirdim diyebilirim gecici bi cözüm olsada ise yarıyor
Naghansuel Gulzade ya hamileliğin belli dönemlerinde diş eti kanaması diş eti hassasiyeti oluyor genelde ama doktorun dediği gibi gece diş sıkmadan kaynaklı bir problem varsa sadece tek diş değil bütün dişlerinde sızlanma tarzı ağrı olması gerekir eğer dayanılmayacak bir ağrı ve gerçekten diş sıkmadan kaynaklıysa o zaman gece plağı var ondan kullan bir nebze de olsa gece diş sıkman önler tekrar geçmiş olsun
aslimutlu1 Gulzade 24 yasındayım , tek dişimi kaybettim . Sürekli sızlıyordu , üstelik ne diş eti sorunum , ne bir cürük vs hiçbir sekilde yoktu . Bebegim için dişimden oldum 😁