Haticch Canım ben 15. Haftadayım .Bu zamana kadar genelde kanama lekelenme yaşadım .senin gb hastanede de yattım . Benim kanamaların sebebi rahim bozukluğu ve bebeğin kesesinin yanında kanama alanı bulunmasıydı. Progestan hap ve iğneye ek olarak endol diye bir fitil kullandım .Çok şükür fitilden sonra kanama alanı bitti . Sendeki durumun sebebi ne ?