Zehranurcavus Günaydın merhaba canım. Öncelikle bilmen gereken ilk şey herkesin hamileliğinin farklı geçmesi. İster istemez başka gebeler ile kendini karşılaştırıp canını sıkacağın durumlar olacaktır. Özellikle ilk gebeliğin ise. Ama yapma. Emin ol herkes bu 9 ayı o kadar farklı geçiriyor ki. Örneğin; benim mide bulantılarım 3-4. Aylarda başladı ve bitti ancak kimi gebenin daha erken başlıyor ve kimi gebenin hiç mide bulantısı olmuyor. Örneğin; karnının belirginleşmesi. Benim 6. Ayda belli olmaya başladı ama yine de sanki normal göbekmiş gibiydi kimi gebenin 3-4. Aylarda belli olurken kimi gebenin son ayda ortaya çıkar. Örneğin; çatlaklar🤦🏼♀️ Ben ne yaparsam yapayım çatladı. Bazılarının ki hiç çatlamaz bazılarının benim gibi hemen çatlar. Yani sana anlatmak istediğim şu ki ; bu süreç o kadar kişiye özel ki kimsenin tavsiyesi sana uymaz😊O yüzden doya doya ve sağlıkla yaşamanı tavsiye ederim. Bu arada tek önerebileceğim şey; hamileyim diye bol bol yeme. Hatta yediklerine daha çok dikkat et. Doktorun isteyeceği testleri ve eğer verirse vitamin ve kan haplarını aksatma😊Şimdiden mutlu bir 9 ay geçirmeni dilerim😊