Bsra_28 Kızlar günaydın bu gün ayrıntılı ultrasona giricem çook heyecanlıyım inşallah güzel haberlerle çıkarız dua edin lütfen ikili taramam temiz çıkmıştı bebelerimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙂❤
Yagmurrrr Benimde 3 hafta kaldı ayrıntılıyı çok strestli inşallah güzel haberler alırda çıkarsın. Hepimize o güzel haberleri almak nasip olur 😊 Bsra_28
Superfreshlerim Bsra_28 inşallah hiç bir sorun olmaz, sağlıkla kucağınıza alırsınız, 23 eylülde de bizim var🙈
Seherbrs Seherbrs Bsra_28 ben 20. Haftamda kontrole gittim dopler ultrason verdi bana sadece detayliyi daha soylemedi bugün 21 oldum
Bsra_28 Seherbrs bana detaylı ultrason dedi ikiliyide yaptirmistim 12+6 hic bi sorun çıkmamıştı çok şükür sadece ultrasonla bakıldı gayet güzel dedi ikiz olduğu için kan vs olmuyo yanılma payı çok yüksek oluyor demişti