Mervl Arkadaşlar merhaba ben 15 haftalık hamileyim düşük tehlikem çok şükür geçti. Normal akıntılarım oluyor sadece. Fakat merak ediyorum. Risk geçti fakat cinsel ilişki sizcr hala olmamalı mı?
GulinMert Mervl doktoruna sorarsan en doğrusu bence Kendi fikrim eğer böyle bir tehlike atlattıysan girmeyi ver ilişkiye tabi esin de bunu kabul ediyorsa
Zlmdemir Mervl bunu doktoruna sormalısın canm.o yasak yada serbest diye bilir.benimde ilk haftalarda vardı düşük tehlikesi yasaktı ve 31.haftamdayım tehlikem yok ama riske atmak istemediği için yasaklıyor.
Suna_Aysal Mervl benimde baslarda düsük tehlikem vardi bayadir yok ama ben tedbir amacli girmiyorum. Son 70 günüm kaldi böyle böyle :)
Haticenurum123 Mervl bende basta risk gecirdim lekelenmem oldu doktorum doguma kadar yasakladı iliskiyi
Mervl Teşekkür ederim cevaplar için anladığım kadarıyla hepimiz atlatmışız inşallah çekenlerde atlatır tez zamanda 🤲 doktoruma gitmeme henüz 1 ay var ben bilgi alayım istedim sanırım bu ara hormonlarım tavan aklıma takıldı o yızden