Cigdem_cigdem 16+3 günlüğüz benim durummda olup ilaç kullanan var mı 🤔ben hep bu aylarda alerjik nezle oluyorum hapşırmaktan yoruldum artık.😭
Pero Cigdem_cigdem bende de var ya en ufak toz da kokularda deterjan kokusunda hapşırıp duruyorum 😞 de umarım kötü bi durum degldr bebişimz için 🙏🏻