Sclkcak
Bence normal bende hareket etmediği için gitmiştim 24 . Haftamda o hareket eder ama sen büyük hareketlerini hissedersin demişti doktor her hareketini bu haftalarda hissetmiyoruz yani
Ama yinede çok endişelendiysen git bence baktır çünkü sıkıntı da olabiliyor