Annebebek38 merhaba korkmayın o ağrı normalmiş ben de yaşadım ki hala bazen yaşıyorum şu an 6+1 haftalığız 🐣 ben zaten adeti ağrılı sancılı olan biriyim adet günüm geldi yine ağrım var adet olacam dedim 3 gün geçti adet olmadım ama ağrım da var 3.günün akşamı test yaptım hamileymişim 😍 sonra kan testi yaptırdım değerim 379 du doktorda 48 saat sonra değerinin yükselmesi lazım ki sağlıklı gebelik diyelim dedi, ben de 6 gün sonra gittim hastaneye ultrasondan baktı kese göründü 4+6 haftalık dedi ki bu süre zarfında yine ağrılarım vardı, o yüzden ağrılar normalmiş canım inşallah senin de değerin yükselir ya da gittiğinde keseyi görürsünüz 🥰