Bebisim_1208 kesinlikle yok öyle birşey kim söylediyse yalan söylemiş iğne vurulurken kendini ne kadar kasarsan o kadar çok ağrıyor kolun serbest bırak kendini duymayacaksın bile 😊 ayrıca çok aZcık bir ağrı herkeste oluyor hatta birazda şişme görmen çok normal çünkü tetenoz aşısı kasa vurulur direk omuz kasına öyle durumlar yaşarsan ya koluna buz uygula yada bi peçeleye kolonya dök koluna bas hiçbirşeycik kalmıyor ☺️☺️ Bu sağlığın için önemli ihmal etme daha kötü şeyler gelir başına 😔