Fdle yok canım hicbir sıkıntı olmuyor merak etme bende hassas bagirsak sendromu var yillardir cekiyorum hamilelikte bi sikinti yaratir mi yaratmaz mi hem kadin dogumcumla hem de gastroentroloji doktoruyla görüştüm sıkıntılı bi durum değil dediler o yüzden rahatım. Kabız olmaktansa çok çok daha iyi gönlünü ferah tut 😚