Bserappp doktorunuz 3 kere dediyse sizin magnezyum minerali eksikliğiniz ve kasılmalarınız fazladır bir kere içenle kıyaslamayın doktor ne derse yapın çünkü erken Doğuma kadar gider Allah korusun herkesin bünyesi farkli ishal normal bu tarz mineraller bağırsakları hızlandırıyor siz içmeye devam edin vücut alışacaktır. Kullandığınız ilaç değil bu arada mineraldir korkmanıza gerek yoktur. Maden suyu da içebilirsiniz doktorunuza danışarak Hayrlı doğumlar dilerim kimseye kulak asmayın doktor 3 dediyse 3 e ihtiyaç vardır 👍🏼😇🙏