Gzmd
Kızlar 39+5 bende sonunda Doğum yaptım. Pazartesi günü kontrolüm vardı doktorum baktı gelesi Yok daha suyu falan cok iyi dedi. O güne kadar da yapmadığım şey kalmamıştı kolay Doğum olsun diye halı koltuk sildim ev temizledim hiç oturmadım 🤦🏻♀️Vajnal muayene yapalım dedi bi baktı3 cm açıklık 😱Çarşamba sabah 8 de burda ol dedi .acı eşiğin cok yüksek kolay Doğum olur dedi 😎 Neyse ben Pazartesi akşam yürüyüşe çıktım 5 km yürüdüm bide leke gelirse endişelenme demişti alttan baktığı İçin hafif hafif de lekem gelmişti zAten . Ben yürüyüşten gece geldim yattım ama içimde birseyler var uyuyamıyorum 🤦🏻♀️😏ve kan gelmeye başladı akıntı ile karışık neyse gece saat 4 e kadar bekledim 4 te hastaneye geldik kan normal mi diye . Bi baktıkar yatış dediler 😱beni ağar topar giyindirdileer kızlar doktor geldi 6 gibi suni sancı verelim senin sancın gelmşcek gibi dedi bana suni sancı verildi önce az az girmeye başladı dozu arttırdıkça çoğaldı ve en son dayanamadım gerçekten cok zorlandım o anı anlatamam ki çokta direndim en son epidural yaptılar🥺🥺o kadar hafifledim ki neyse ben girdim Doğuma birsey hissetmiyorum tabi açıklığım da hemen artmıştı zaten cok sürmedi aldılar . Ve kızlar Suan cok kötü agrım var herkese göre değişiyor tabi ki ama Benim popoma kadar dikiş var Suan ne oturtabiliyorum ne yürüyebiliyorum benim için o kadar zor bir Doğum oldu ki .hem sancı çekmesi hem sonrası . Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin . Herkese dua ettim bu arada uzun oldu k. Bakmayın ❤️