Sedef5534 Kızlar pazartesi doğum yaptım bebeğim de enfeksiyon çıktı ve solunum sıkıntısı da çıktı şimdi bekliyoruz 😔var mı böyle tanıdıklarınız bebekleri güvezde olup inşallah iyileşecek dua edin bize
deletedmom832 Sedef5534 geçmiş olsun 28 Ağustos’ta Doğum yaptım bende oğlum bi hafta yattı yoğun bakımda enfeksiyon yüzünden korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz
Denizbozok Sedef5534 var tabiki olmaz mı , o minicik kalpler çok güçlü oluyorlar , inşallah bir an önce iyileşir kuzucuk🙏🏻 Allah yardımcınız olsun🙏🏻
P0yrazimm Sedef5534 bende 9 Eylül'de doğum yaptım canım benim bebeğim dede enfeskiyon çıktı birde akciğerinde su varmış 10 gün kalicak hastanede 😔