Sulebrk canım bende kapmistim Bi ara enfeksiyon zor geçti ağrıdan hastanelik oluyordunmm iğneyle kendime geliyordum. Doktor ilaç yazıyordu tam bitti diyordum ilacım bittiği gibi yine tekrar ediyordu. Şükür smdi yok senin çok dikkat etmen gerek öncelikle bol bol suuu içmen gerek hiç ihmal etme öyle çok çabuk gecer:) sürekli iç çamaşırını değiştir ve hiç ıslak kalmasın günde 3 4 sefer filan kaynar suda yıkansın bide mümkünse, ilişkiden önce sende esinde iyice temizlenin, birde her lavaboda sirkeli suyla yıkan çık o çok iyi geliyor anlık hemde. Bi beş kiloluk bidon bulundur içine 1 bardak kadar sirke koy ve öyle taharetlen ben öyle iyileştim diyebilirim çok şükür tekrarda etmedi.. Ben çok çektim anlıyorum seni canım.. İnşallah tez zamanda geçer