derinmavi kızlar, yumurtlamam biraz gecikti de acaba bazı aylarda yumurtlama olmaması mümkün mü? yoksa her ay kesin yumurtlar mıyız?
ManolyaZorAltun derinmavi eğer sorun yok ise her ay genelde yumurtlama gerçekleşir ve tek taraflı kasik ağrisi akıntı şeklinde kendini gösterir