Nazli_suvari
Kızlar herkese merhaba ; tronbositlerim 173-393 arası olması gerekirken şuan 93 e düşmüş 33+3 haftalık hamileyim doktor direk yatış verdi . Bebeğin ciğerleri 36 haftada gelişimini tamamlayacağı için şuan da erken doğum riskim var olduğundan cigerleri daha cabuk gelişsin diye iğne vuruyorlar olası bir durum olursa fazla kuvezde kalmaması için yanı. Bu değerin 3 hafta içerisi de sınır 60 a kadar düşmemesi lazım her hafta kan verip değerlerime bakılacak eğer birden düşerse direk sezeryanla alınacak çünkü benim hayatı riskim varmış bebek çok sağlıklı rabbime şükür ama sıkıntı bende o yetmez gibi kan şekeri yani gebelik için olan 130 olması lazımken 179 cıktı dahiliyeye yönlendirdi bir hafta içinde diyet ile düzelmesi gerekiyormus yoksa göbeğimden lnsulin vurulmaya başlayacakmışım bu seker bebek için tehlikeliymis 😣😣😔😔😔benim gibi bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar neolur dualarınızı eksik etmeyin rabbim hepimize yardım etsin sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip etsin 🙏🤲 bilmeyenler için trombosit kanın içinde bir yerimiz kesildiği anda kanın durmasına yardımcı olan bir hücre o artık zayıfladığı için kan falan alırken fışkırıyor kan durduramıyorlar o yüzden doğumda da aynısı olur diye değeri takip edip düştüğü anda sezeryan yapıp bana o hücrelerden verecekler doğum sırasında
Şimdiden herkese tsk ederim iyi geceler 😊