BsrSnmr 22+3 haftalığız. Pariste yaşıyorum.Doktor mide yanmalarım için omeprazole diye bi ilaç verdi. 4 5 gün kullandım ara ara. Şimdi de internetten bakayım dedim hamilelikte kullanılmaması gereken ilaçların başında geliyo. Oğluma bişey olmuş mudur doktora gidene kadar içim içimi yer benim 😢
Dilara25 BsrSnmr bi çok ilacta gebelikte kullanmayın yazıyo ama doktorlar verdiğine göre bi sıkıntı olmayacağını düşünüyorum sonuçta hepimiz illaki ilaç kullanıyoruz hamileyken
Aylingizem Mutlaka sabah sana bu ilacı yazan doktora sor 🙏🏻 Sen strese girdikçe bebeğine de etki ediyor bu durum.. ilerleyen haftalarda daha iyi anlayacaksın hareketleriyle sana belli edecek strese girdiğini.. umarım bir şey olmamıştır.. bir tane mi kullandınız ?
Gazell Sonuçta doktor hamile olduğunu biliyordur sana o ilacı verirken merak etme doktora güven bende burnun tıkandı diye bir sprey almıştım doktor yazmıştı Internette neler neler yaziyordu zararlı gebelikte diye birşey olmadı şükür dogurdum çoktan bile
BsrSnmr İnşallah dediğiniz gibidir doktor bile bile verdi evet bi bildiği var demekki bidahaki randevuda ancak sorabilirim