24+2 yiz 😋
Sabah 10:30 da doktorumuzla randevumuz var açlık tokluk şekerime bakılacak. Saat şuan 01:30 fena acıktım uyumadan bişeyler atıştırayım derken birden aklıma kan vereceğim geldi. Sanırım hiç bişey yememem gerekiyor. Bilenler yardımcı olabilir mi?