asilkartal Merhabalar... İyi geceler 1 haftadır Kıbrıs'ta idim, dönüş yolunda hafif hafif vajinama ağrı girdiğini hissettim ama yorgunluktandır diye pek oralı olmadım. Tabi sonra çoğalınca direk hastaneye geçtik kum dökme ve enfeksiyon olduğu saptandı. Dün kontrole gittiğimde doktor alttan detaylı baktı ve yüksek miktarda enfeksiyon olduğunu, o gece gözetim altında tutulmamı söyledi.Sıvı alındı falan.Gece boyunca serum yedim. Şimdi evdeyim çok şükür sıvı sonucunu ve gelecek haftaki kontrollüme odaklıyım. Enfeksiyondan ötürü düşük riski var şuanda vajinal krem ve progestan kullanıyorum. Aklım bebeğimde... Benim gibi yüksek miktarda enfeksiyonu olanlar sağa salim atlattılarmı acaba o dönemi, bebeğime ulaşmasından korkuyorum, biran önce kurtulmak istiyorum, tavsiyelerinize açığım ilaç dışında kendimce neler yapabilirim acaba takviye olarak, bol bol avakado yemekle başladım işe 😏 Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. 💐
wishoflove asilkartal geçmiş olsin canım çok bilgim yok fakat enfeksiyon durumlarında bol su tüketmenin iyi olduğunu duymuştum. umarım bir an önce düzelir.
asilkartal wishoflove günde en az 4 lt su içiyorum çok şükür, meğer bunuda içmeseymişim daha kötü olacakmış. Çok teşekkür ederim sağolun 💐
BiDunyaMutluluk Geçmiş olsun canım ben de atlattım düşük miktarda hala var ama çok şükür sıkıntı yok. İç çamaşırlarını değiştir yeni ve hepsini pamuklu al, yıkadıktan sonra da ütülemeden giyme. Tuvalette taharetlenme, büyük tuvaletten sonra hemen duşa gir. Bi süre böyle idare et çabuk geçiyor. Doktorum bana bunları söylemişti gerçekten çabuk atlattım.
asilkartal BiDunyaMutluluk geçmiş olsun sizede iyiki atlatmışsınız, iç çamaşırlarını ütüde sıcak şok yapmayı hep gereksiz görürdüm değilmiş meğer. Deneyeceğimm💐