eknsnsr98 Kızlar sürekli bi korku var üzerimde en ufak bir seyde korkuyorum ödüm kopuyor bunun bebeğe zarar vermesinden korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz?
baharkerdige eknsnsr98 Ben geceleri uykudan uyanıp sürekli çarpıntı nefes alamama zorluğu yaşıyordum doktora gidişimde hep normal olduğunu kalbimde sorun olmadığını söylediler ama bu durum hala devam ediyor bende internette baktım bir sürü hamile bayanın yaşadığını öğrendim endişelenmeyin bebeğe hiç bir zararı yokmus
CinarBaykal eknsnsr98 panik atak, anksiyete gibi rahatsızlıklarda hamilelikte en çok işe yarayan şeyler; meditasyon ve nefes terapileridir. Herhangi bir yere gidemiyorsan bile evde kendi kendine yapabilirsin. İnan çok fark edecektir
Busra006 Bende de çok sık olmasa da arada bir oluyor aynısı, dua ediyorum kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum, güzel şeyler düşünmeye çalışıyorum sende öyle yap elimizden başka bir şey gelmiyor malesef.. Doğuma kadar ne yapacağım düşünüyorum gerçekten sıkıntılı bir rahatsızlık Allah yardımcın olsun canım. 🤲🏻
eknsnsr98 baharkerdige ya ben mesela biri birden karşıma çıkma birden bi ses çıksa ödüm kopuyor kalbim küt küt atıyor bir şey olmaz değil mi
eknsnsr98 baharkerdige inş canım ya Cuma kontrolüm var inşallah hersey yolundandır rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın bebeklerimizide bize bağışlasın inş💕🙏
Cnncyn Psikolojik hastalıkların çoğu bebege zarar vermez.ama antidepresan kullanmaya başlanırsa bebege pelesenta yoluyla geçip zarar verebilir.o yüzden herkes kendi doktoru olup kendini telkin etmeli.
eknsnsr98 CinarBaykal bende korku var canım en ufak bi ses gelse karşıma biri birden çıksa ödüm kopuyor kalbim küt küt atıyor