Ryhnylmz Bildiğim kadarıyla kızamıkçıkla alakalı bir değer. Kızamıkçık hastalığının hamilelikte geçirilmesi tehlikeli olduğu için bakılıyormuş. Yüksek çıkması da daha önce geçirilmesiyle alakalı sanırım. Yani tabii ki yanıltmak istemem, doktor da değilim ancak kötü bir şey değil diye biliyorum. İnşallah öyledir 🌸