Selamlar herkese 😊 12. Haftada ikili tarama icin ultrason kontrolunde tam muayene bitecekken (ben hic bir sey sormadim erkendir diye) doktor ilk cocugunuz mu dedi. Evet dedik kimseye caktirmayin ama bi kiziniz olabilir dedi cok sasirdik ve mutlu olduk. Tabi fazla kendimizi kaptirmadik ama bir ön fikrimiz oldu. 15. Haftada ikili test sonucunu almaya gittigimizde doktor ultrasonda yine genel kontrol yaparken cinsiyetine bakiyordu bellidir artik diye, ama bagdac kurmus asla gostermedi baya da ugrasti ben cikolata tatli baya yemistim kontrolden once 🙂 ama kenetledi bizim bebis kendini gostermedi. Bak naz yapiyor yaa kizdir bu buyuk ihtimalle de sen yine gel 2 hafta sonra dedi. Genelde erkekler erken belli edermis. Ben 10 gun sonra gittim meraktan catladim 😃 16+5te gittim bakarken doktor cinsiyetini soylemistik herhalde dedi. Yok dedim 😃 nasil yani soylemedim mi dedi gostermedi ki hic dedim. Bu zamana kadar Allah Allah dedi erkek dedi. Ben sok 😃 ters kose olduk. Hala inanamiyorum suan 17+3 bir sonraki muayene 2 hafta sonra ama ben herkese soylesem de daha kendimi kaptirmadim nedense hala kesin degil gibi geliyor. Kordon bagi falandir diyorum belki 🙄 sizce degisme ihtimali var midir? Erkek istemiyorum degil asla ama bastan beri oyle soyleyince dr bir saskinlik oldu