Muallimehanim merhaba. Geçmiş olsun diyeceğim ama pek geçmiyor . Ben de 3 senedir panik atak hastasıyım ara ara nöbetlerde geçirdiğim oldu . Doktora ve anestezi uzmanı tanıdığıma sordum devamlı tabi ki. Elinde bunlar için ilaç olduğunu onların o yüzden orada olduğunu açıkladı ve hala sezeryandan korkuyorum . Sakinleştirici bebek karnındayken verilmiyor ciğerlere zarar verir diye . Ama çıkınca verilebilir . Tansiyon düşürücü ve de adrelanin illaki veriyorlar. Ama bende uyuyamam tam ya da uyanamam diye korkuyorum. Psikiyatriye gitsen konuşuyorlar sadece .