Kızlar şöyle yapın bende devit kullanıyorum bardağa su koyup içmeyin doktorum bana ekmek arasına damlatıp ye dedi ben 15 damla devit kullanıyorum... çünkü suya damlattığında bardağın kenarlarına doğru yayılıyormuş ve tam vitamin sağlamıyormuş yani yarısı bardağın kenarında kalıyormuş haberiniz olsun ❤