Minti Kızlar depend alıcam ama hiç anlamıyorum yardımcı olur musunuz bir normal ped gibi olanlar var bir de külot gibi olanlar var hangisini kullanıyor lohusalar ve hangi boy almalıyım
Bilgin Minti ben aldim kulot olanini önerdiler bana ama orta boy aldim kucuk gibi buyuk boy daha iyi olur kilonuz kac
Deletedmom0041 Minti külot gibi olanı alın. Ben 70 kilo ile girdim doğuma boyum 170 en büyük beden almıştım çok rahat ettim. Burada okuduğum kadarıyla genelde en büyük bedeni öneriyorlar.
Bsraozturk Ben canped emici külot almıştım onlar çok rahat geldi hem dikiş yerlerine temas etmediği için hem de ilk günler kanama biraz fazla olduğu için pede göre daha kullanışlı bir hafta sonra ped kullanmaya başladım
Minti Bsraozturk Misskokulumm Bilgin sdsd Deletedmom0041 kızlar çok teşekkür ederim yardımlarınız için orta boy külot olanını tercih edicem 😘
Bsraozturk Minti külot olandan alın ilk günler rahat edersiniz orta boy alın bence sıkı olursa dikişleri rahatsız edebilir
nilly Minti külot gibi olanlardan alıyoruz canım. Orta boy depend bel 70-105 kilo 50 ile 90 kilo arası ise uyar. İlk iki üç gün çok işe yarıyo özellikle hastanedeyken falan. Bi paket yeterli sonra normal gece pedi ile devam ediyoruz.