Esscreative canım benim ilk gebeligim de 4. Ay birden farkettim önce çocuk çok aşağıda bugün falan diye yakındım eşime sonra lavaboya gidince eline balon gb bsey geldi. Ödüm koptu hemen acile koştum sürekli ayakta olduğum için aşağı baski oluşmuş bartolin dedi doktorum. Bu 9 ay sürdü bi zararı olmadı daha fazla büyümedi de. Doktorum doğum da alırız dedi ama dogüm yaptıgm an zaten o sönüp gitti