osge_aden Artık bizim doğum hikayemizde sıra allah isteyen kavuşmayı bekleyen herkeze nasip etsin.5 eylül geceden beri belimde acayip bi agrı vardı sabaha karşı eşimi masaj yap die uyandırdım biraz iyi geldi tuvalete gitmek için yataktan kalktım o an belimden bi ses bi his geldi bide baktım nişanım gelmiş eşimi çağırdım hastnye gidelim hemen dedi ben sancım az olduğu için evde beklemek istedim ama bı anda suyum geldi Hemde kesilmeden aralıksız altıma kova koymuştum hemen ebemi aradım hastnye gelin dedi hemen çantamızı alıp Hastaneye gittik ilk muayenede 4 cm acılık çıktı ebem öğlene kalmaz doğurusun dedi sancı odasına alınıp nts bağladım ama yatarken sancıları karşılamak daha zor ayağa kalkıp gebe okulunda öğrendiğim hareketleri yaptım plates topunda zıpladım eşim her an yanımdaydı bi an olsun elimi bırakmadı hersancıda masaj yaptı bi daha ki kontrol de açıklığım 7 cm olmuştu ama geceden beri uykusuz kaldığım için yorgun düştüm ama kızım hızlı çıktı son muayenede tam açıklık çatala çıktım ama ıkınmayı bi türlü beceremedim ama en büyük destekçim ebelerim ve eşimdi 1 sat çatalda in çık en son ağlıyordum beni sezeryana alın die doktorum geldi beni ikna son kez çatala çıktım ıkındım ıkındım biraz üsten ebemin baskısı birazda kesik ile kızım balık gibi içimden kaydı o an herşey bitti ten tene temasımız onun ilk kokusu mükemmeldi sonra babasının ten tene teması üçümüz bi arada aylardır kurduğumuz hayel artk yanı başımızda şükürler olsun şimdi dikişlerimiz var agrımız var kızımız herşeye değer Normal doğum için önerilerim Gecelikler olmazsa olmaz hayat kurtarıyor Biz reflü yatagı aldık hayat kurtarıyor Külot bez hayat kurtarıyor Meryem ana otu elini kullandım Hurma hamileliğim boyunca hep yedim Bol yürüyüş ve yaz hamileliği geçirdiğim için hep yüzdüm hareket etmekten korkmayın allah herkeze kolay doğumlar nasip etsin
Elvan1212 osge_aden bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba? Bende şuan 36dayım ve doktorum anca 37yi görür dedi 37. Haftada bebekler ortalama kaç kilo oluyor onu merak ettiğim için sordum yanlış anlamayın lütfen
Merveyavuzktm osge_aden Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏽 Darısı bizimde başımıza hayırlısıyla inşallah
Essenn osge_aden maşallah gözünüz aydın darısı bizim başımıza ☺️ Bende bugun 37 oldum 36 dan beri 3 cm açıklıkla geziyorum bakalım benim oğlum ne Zaman gelicek
35ebruada osge_aden Allah bağışlasın gözünüz aydın 💐Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻Kesip dikerken hissediyor musunuz en büyük korkum bu
Essenn Feyza_98 aynıyız 36+1 de çatı muayenesi oldum kafası biraz daha inmesi lazım yürü merdiven in çok yürüyüş yap dedi çok zorlamayada korkuyorum içerde kalsın biraz daha😁 senin nasıl ağrın sancın var mı şu an
Feyza_98 Essenn valla bende korkuyorum eşim memleketten uzakta daha da yeni gitti en az bir 10 gün dursun diyorum sancım ara ara oluyor takip ediyorum ama düzensiz
Essenn Feyza_98 allah yardım etsin canımm haftasını doldurması her açıdan daha iyi tabi ki inşallah 2 3 hafta daha dayanırlar 🙏🏼
35ebruada osge_aden ay sonrası önemli değil o an hissetmeyeyim panik tutmasın yeter ya tek isteğim o ☺️