Sevo9090 Ilknur25 ben de ikiz gebeyim 20+1 im ama kasik agrim olmuyor. Kisa sureli ise normal karşılanıyor ama gun boyu surerse mutlaka doktoruna sor. Normal karsilamiyorlar uzun sureli kasik agrisini. Idrar enfeksiyonu olunca oluyor genelde o agri.