Ggggggggggg Merhaba anneler, 18 haftalık ikiz bebeklere hamileyim. Tarif edilemez bi bel ağrım var uzun süre yatamıyorum, ayakta duramıyorum , desteksiz oturamıyorım. Yaşayan var mı? Normal mi? Ne yapabilirim azalması için? Kanama olmayınca bebeklerle ilgili risk yok gibi konuştular ama çok canım acıyo
Mutlu_E Ggggggggggg ben ikizlerimle 26 haftalık oldum en ufak yorulayım belimi sanki çamaşır sıkar gibi sıkıyorlar ağrıdan geberiyorum
Konul_Nilay Ggggggggggg 33 haftamız olcak hiç bi zaman belim ağrımadı,taaa ki bu haftaya kadar.2-3gündü sanki belimi ikiye bölüyolar.yan tarafa uzanıyom azca rahatlanıyom.bu gün öğleddn sora doktora gidecem
Ozlem2634 Ggggggggggg ilk zamanlar bende cok agrı oluyordu sımdı 34 üz son 2-3 haftadır tekrar basladı kasıklarımda batmada olmaya basladı gece uyandıgımda belımde agrıyla uyanıyorum doktora sordugumda vucut kendını doguma hazırlıyor kasılmalar baslar dedı normal dedı ama cevremdekılerde karnın cok buyuk bel zorlanıyor oyuzden olur dıyorlar bende tam bılemedım valla 🤨
Ikizannesicaca Ggggggggggg dur daha yeni basladin :( 34 haftadan Gun aldim diyeyim ne oturma ne yatma ne uzanma hicbisey olmuyo surekli baski ve agri nefesin kesilio diyaframa Baskidan dolayi bitiriyorum resmen :( ben o haftalarda Cok Daha rahattim :(((
Ggggggggggg Mutlu_E doktorla görüştünüz mü normal mi diyorlar . Ben bazen uyandığım gibi ağrı başlıyo ve gün boyu hiç geçmiyp
Mutlu_E Ggggggggggg bana normal dedi ama sizde normal olacak diye bişey yok sizde bir doktorunuzla görüşün derim
Ggggggggggg Mutlu_E görüştüm telefonda serum aldım çok kötü olduğum bigün değerlerim normal çıktı hep ama bilmiyorum nasıl olcak böyle
sevval55 Ggggggggggg benimde belim vok ağrıyo ayakta durdukca ozellikle ve bi yere gidip rahat oturamayınca, sırf bu yuzden misafirliğe vb dısarı cıkamıyorum hep uzanmak istiyorum ayrılcak gibi oluyo belim