Dkjdhdhdke Merhaba kızlar. 1.gebelikte kaç uyuşmazlığı iğnesini gebelik sürecinde vuruldum. Doğumdan sonra kan grubumuz bebekle aynı olduğu için vurulmadı. Şimdi 2.gebeliğim. Doktorum gebelik sürecinde vurmıcam dedi. Siz nasıl bir yol izlediniz merak ediyorum
Kerem_alyadua Dkjdhdhdke bana ilknde yapılmamıstı doğumdn sonrada yapılmadı bebekle kan grubumz aynıydı ikincide 28.haftada yapıldı
Linakus @Dkjdhdhdke benimde ikinci gebeliğim ve kan uyusmazlik testi yaptim yine vurulucam yani bana oyle birsey demedi bence vurulman lazim Canm
DnzNhr Benim ilk çocukta Doğum sonrası iğne yapıldı kızımın 0 rh + benim 0 rh - eşiminde kızımınkiyle aynı bu ikinci gebelik 27.haftada yanlış hatırlamıyorsam testim negatif çıktı uyuşmazlık iğnesi yaptırdım bence yaptırmalısın her ihtimale karşı 🤷🏻♀️
Dkjdhdhdke DnzNhr benim ikisinin arası 16 ay. Acaba ondan mı doktor söylemedi yarın sormam lazım kafama takıldı bayağı
Dkjdhdhdke Kerem_alyadua neye göre karar veriyorlar anlamadım. Bana da ilkinde yapıldı oğlumla aynı kan grubumuz 🤷♀️