SedanurYaprak canım benim, merak etme o zamanlar normal geliyor bunlar. Bende öyleydim, şuan 37. Haftamız ama ilk hareketlerini hissedene kadar sevememiştim bile oğlum deyip de karnımı falan. 7. Ayda çıkmaya başladı karnım da zaten, rahat tut sen içini. Bi hareketlensin kerata da o zaman bidaha etsin diye hareketini gözlücen. 💕