Gdemir Merhaba kızlar,hamile oldugumu ögrendigimden beri göbek bölgemde acayip bi kıl çıkmaya basladı (afedersiniz) Bundan cok rahatsizim sizce ağda yapmak ne kadar dogru (suan 4 aylık gebeyim) 🙏
NaimeYilmaz Gdemir doğurunca hepsi gidicek 🙏 benimde var Allahtan sarıyımda pek belli etmıor kendini ama dokunmuorm sonra nasıl baş ederiz
DuyguZulkarogluavu Gdemir yapmayın bence benimde öyleydi Suan 38 haftadayım hepsi döküldü iyi ki yaptırmamışım kendi kendime çoğaltacaktım boşuna 😐 Suan hiç tüy kalmadı
Birhamis Bence yapma ben normalde yapıyodum hamıle kalıncada ılk aylar bir iki kere yaptım şimdi nadasa bıraktım son haftamda yaptırmayı dusunuyorum😀 bosver o yuzden yapma bırak beklet zaten doktorlar alışıktır özel bölge degil neticede kötü gözükcek veya ayıp olcak bi durum yok