Dogangunesim beeeen
İki böbrek de genişleme var dediler doğuma kadar büyüdü
Doğum yaptığım hastanede özellikle doktorlara bunu belirttim doğumdan sonra çişini yapmasını beklediler taburcu etmek için
Şükür ilk gece çişini yapmıştı
Yaomasaydı eğer ameliyat gerekebilirdi
Şimdi 1 yasında ve 3 aylıkken sünnet yaptırdık zorunlu olarak
Birisi kapandı diğerinde küçüldü hala 6 ayda bir kontrol var
Down vs bize de dediler ama allah tan herşey dedik
Şükür böyle bi sıkıntısı yok